אופיר רון - אבחון מהיר

אבחון מהיר – הקסם שלא הכרנו

כל אחד מאיתנו עלול למצוא את עצמו במהלך בירור רפואי, שעבורו באותו רגע נתון זהו הדבר החשוב ביותר בעולם. הבעיה היא שאבחון רפואי במערכת הציבורית נמשך זמן רב, ואבחון במקרה הזה יכול להיות מאוחר מדי, שלא לדבר על הלחץ הנפשי שאנו נמצאים בו כאשר אנו חווים חוסר ודאות. גם כאן קיימים פתרונות ביטוחיים שיכולים להקל עלינו. אחד הכיסויים החשובים ביותר בביטוח הבריאות הוא "אבחון מהיר". הלקוחות שלנו שנעזרים בשירות חוזרים אלינו עם שאלה ("איך אפשר להסתדר בלי") ותובנה ("כל אחד חייב את הכיסוי הזה").

אז מהו הכיסוי הכל כך חשוב הזה?

מסתבר שבבית חולים כמו "אסותא" קיימת יחידה לאבחון מהיר, כך שאם אנו סובלים מכאב כלשהו (כמו צוואר או גב), או חלילה מגלים ממצא מחשיד, נגיע ל"אסותא", נפגוש מיידית רופא מומחה שישלח אותנו לכל הבדיקות שצריך מבלי לחסוך על בדיקות יקרות כמו MRI ודומותיה. תוך כמה ימים נצא עם אבחנה מדויקת וגם עם המלצה להמשך טיפול והכוונה לאיש המקצוע המתאים.

הדבר המדהים: השבוע פנתה אליי אישה, שסובלת מעל חצי שנה מכאבי גב משתקים ואיננה יודעת עדיין מה יש לה, בעוד אישה אחרת שסובלת מבעיה דומה נמצאת אחרי שבוע מול הרופא המוביל בתחומו בארץ, כאשר כל תוצאות הבדיקות איתה, ולרופא יש את כל המידע הרפואי הנחוץ כדי להמליץ לה את ההמלצה הטובה ביותר.

כך, לאחר שבועיים היא כבר מקבלת טיפולי פיזיותרפיה ומרגישה טוב, ואם חלילה צריך לבצע ניתוח, אז תוך שבועיים-שלושה היא כבר אחרי ונמצאת בהחלמה, בעוד האפשרות האחרת היא להמתין ולסבול חודשים או לא עלינו לפגוע בסיכויי ההחלמה. אז פנו ובקשו להוסיף לביטוח הבריאות שלכם את הכיסוי לאבחון מהיר, ואם כבר יש לכם אל תהססו להשתמש בו בכל מקרה רפואי שמטריד אתכם, גם אם הוא נראה פעוט, כי השקט הנפשי שווה הכל.

אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: