אופיר רון: אי של ודאות בעידן של אי-ודאות

המילים משבר וקורונה מופיעות לאחרונה כצרוף אחד ולא בכדי. העולם כולו חווה את המשבר בתחום הבריאותי, כלכלי-פוליטי, נפשי ועוד, והוא אף הציף סוגיות רבות בעולם הביטוח ובפרט בתחום ביטוחי הבריאות.

גם חברות הביטוח הגיבו למשבר ופעלו באופן מיידי ליצירת שורת מוצרים ייחודיים לתקופה כמו שרותי פסיכולוגיה, רפואה מיידית,בדיקות ופענוח תוך 2-3 ימים ועוד. במקביל במערכת הרפואה הציבורית מתרחש תהליך הפוך של קריסה כתוצאה מהעומס שנגרם מהקורונה, דחיית ניתוחים יזומים ועומסים ותורים רבים.

ברור לכולם כי מערכת הבריאות הציבורית הגיעה לשוקת שבורה, והחשש המרכזי הוא לא רק מחלת הקורונה אלא קריסה ממשית של מערכת הבריאות הציבורית. כך מערכת הבריאות הפרטית עוברת לתפקד כקו ראשון במקום להיות הקו השני או המשלים.

ברור לכולנו שהמשבר הכלכלי יוביל לצמצום תקציבים של מערכות הבריאות והרווחה, ובמצב כזה חולים שיש להם ביטוח בריאות פרטי יפנו ישירות לחברת הביטוח לקבלת שרותים רפואיים פשוטים לצד מורכבים. בעת האחרונה אנו עדים לרכישות מרכזים רפואיים ע"י חברות ביטוח, למשל המרכז הרפואי "עין טל" שנרכש בחלקו ע"י חברת הראל, המרכז הרפואי נארא שנרכש בחלקו ע"י הפניקס, ה"מדיקל סנטר" בהרצליה שנרכש בחלקו ע"י כלל ועוד.

בישראל ישנם כיום מאות אלפי נדבקים, כאשר לא ידוע מה תהיינה ההשלכות ארוכות הטווח של המחלה. זהו זמן קריטי לרכוש ביטוח בריאות פרטי וביטוח מחלות קשות.

כיום בישראל 3.5 מיליון איש מבוטחים בביטוח בריאות פרטי לרבות הרופאים והצוותים הרפואיים שמטפלים בנו. אין ספק שרכישת ביטוחים אלו אינם בגדר מותרות, והיא הופכת להיות צורך הכרחי של כל אחד מאיתנו. בימים אלה חברות הביטוח מציעות תנאים מיוחדים ואפשרויות רבות ומגוונות ברכישת ביטוחי בריאות ומחלות קשות.

רוצים להגן על בריאותכם ובריאות יקיריכם? צרו קשר עוד היום עם צוות "רון סוכנות לביטוח", ואנו נדאג להתאים לכם את הביטוח הטוב והמשתלם ביותר.

Ofir Ron Ins

אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: