פרופסור זוהר דותן ואופיר רון

ביטוח בריאות פרטי: החדשנות ברפואה כבר כאן

סמואל הוא מנכ"ל חברה בינלאומית גדולה בתחום האשראי והפיננסים, ולמרות שהוא חי מרבית הזמן בחו"ל, הוא שומר באדיקות על ביטוח הבריאות שלו ושל בני משפחתו.

באחד מימי חמישי, ממש בתום ישיבת משרד שבועית, התקשר ושאל "יש לך דקה?". ואז המשיך "גילו לי סרטן ערמונית. אפשר להיעזר בביטוח הבריאות?". הראש מתחיל לעבוד ואני נותן לו שמות של שלושה רופאים תותחים שעובדים בשיטה הרובוטית. אני מספר לו על חוויות של לקוחות שלי שעברו כבר ניתוח דומה ובהצלחה מרובה, ואני מרגיש שאני מצליח להרגיע אותו.
 
אתמול הוא כבר שלח לי הודעה שהניתוח הסתיים בהצלחה ושהוא משתחרר לביתו. הסיפור של סמואל מזכיר לנו שהרפואה העולמית מתפתחת בקצב מטורף, הפתרונות נמצאים ויימצאו, אך חשוב מאוד שתהיה לנו תמיד האפשרות להיחשף לטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם, ואת זה אפשר לעשות רק באמצעות ביטוח פרטי.
רפאל - העתיד כבר כאן
רפאל - העתיד כבר כאן

לא מזמן זכיתי לביקור מקצועי בבית החולים הפרטי היפה בישראל "רפאל" בליווי צמוד במיוחד של פרופסור זוהר דותן, מנהל המחלקה האורולוגית בתל השומר. זכיתי להדגמה של ביצוע ניתוח לכריתת הערמונית באמצעות הרובוט דה וינצ'י. הרובוט שאמנם לא מחליף את המנתח, אך מאפשר שיפור כמעט על-אנושי ליכולותיו, כאשר הוא מייצר ראיה בהגדלה של פי 12 ובתלת מימד, מאפשר עבודה ממושכת ומבלי שהיד תרעד, ואפילו מאפשר סיבוב של מפרק היד ב-360 מעלות ואף עבודה בארבע ידיים כאשר המנתח משתמש בשני פדלים ברגליו.

אופיר רון בבית חולים רפאל
אופיר רון ליד רובוט דה וינצ'י המפורסם
אופיר רון ליד רובוט דה וינצ'י המפורסם
פרופסור זוהר דותן ואופיר רון
פרופסור זוהר דותן ואופיר רון
מבחינת המנותח הוא זוכה לניתוח מדויק יותר, חתך קטן יותר והתאוששות מהירה הרבה יותר ולדעת המומחים גם בהיבט האונקולוגי הניתוח עדיף. בסיום הניתוח זוכה המטופל גם לחדר ומיטה מפנקים במיוחד. בבית החולים מתבצעים עשרות פרוצדורות וטיפולים מתקדמים, כמו ניתוח להחלפת ברך באמצעות רובוט מאקו המתקדם בעולם שמאפשר למטופל שחרור והחלמה מהירים במיוחד.
לא פחות חשוב - התנאים שאחרי
לא פחות חשוב - התנאים שאחרי
לא פחות חשוב - התנאים שאחרי

אז חשוב לזכור שביטוח בריאות פרטי זה לא רק תרופות שלא בסל הבריאות, אבחונים ועשרות סוגים של טיפולים. הביטוח הוא הכרטיס שלנו לכל התפתחויות העתיד ברפואה. אז אל תהססו ליצור איתנו קשר עוד היום ולוודא שיש לכם את הכיסויים החדשים והמתקדמים ביותר.

 

אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: