אופיר רון - ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות – מהו ולמה הוא חשוב?

ביטוח מחלות קשות מעניק למבוטח סכום כסף חד פעמי במקרה של גילוי מחלה קשה, חס וחלילה. בשונה מביטוח בריאות פרטי, בו זכאי המבוטח להחזרים כספיים בגין שימוש בשירותים וטיפולים רפואיים או תשלום ישירות לגורם המטפל כמו מנתח או בית חולים, פוליסת  ביטוח מחלות קשות  מזכה את המבוטח בתשלום חד פעמי אחד גדול, שמטרתו לסייע למבוטח ומשפחתו בהתמודדות עם המחלה והשלכותיה הכלכליות.

לעתים מבוטחים מתבלבלים וחושבים שביטוח הבריאות הפרטי מכסה מקרי ביטוח רבים, לרבות מקרים של טיפול בעת מחלה קשה, וכולל בתוכו גם ביטוח למחלות קשות. זה המקום להבהיר כי ביטוח בריאות פרטי אומנם מכסה את ההוצאות הרפואיות ,אך לא נותן מענה של עזרה כלכלית למשפחה אשר נאלצת להתמודד עם מחלה קשה של אחד מבני המשפחה, על כל ההיבטים הכלכליים הנלווים אליה.

כדאי לכל אחד לשקול ברצינות הוספה של סכום ביטוח מחלות קשות, בנוסף לביטוח הבריאות הפרטי, כדי לייצר מעין עתודה כלכלית לכל העלויות והנזקים הכלכליים הנובעים ממחלה קשה של אחד מבני המשפחה.

מה מוגדר כמחלה קשה?

רשימת המחלות הנכללות בפוליסה תכלול את כל המחלות הקשות המוכרות לנו שבמרכזן סרטן, מחלות לב ושבץ מוחי, ותכלול בנוסף עוד עשרות מחלות כמו טרשת נפוצה, מחלת ריאות חסימתית כרונית, ניוון שרירים, שיתוק, עיוורון וחירשות, תרדמת, סוכרת נעורים לילדים ועוד.

חשוב מאוד לדעת שהפוליסות אינן זהות בין חברות הביטוח השונות. כך למשל סוכרת נעורים תכוסה בחברה אחת אך לא תכוסה בחברה אחרת ובחלק מהחברות הכיסוי יתבטל לאחר תביעה. לכן יש חשיבות מכרעת לידע המקצועי של סוכן הביטוח וליכולת שלו לעבוד עם מספר רב של חברות ביטוח.

כדאי לזכור כי הכיסוי הביטוחי ניתן למימוש יותר מפעם אחת. כלומר, אם המבוטח צריך להפעיל את הפוליסה בעקבות שתי מחלות קשות שונות או במקרה בו המבוטח חולה בסרטן פעם שניה , הוא יקבל את המענק לכל מחלה בנפרד.

רון סוכנות לביטוח - מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות - סרטן

ביטוח מחלות קשות לסרטן, הינו כיסוי ייעודי אשר בגינו יהיה המבוטח זכאי למענק אם, חס וחלילה, יאובחן במחלת הסרטן. חלק מהמבוטחים בוחרים באפשרות זו היות ומדובר בביטוח זול משמעותית כאשר סרטן היא  מחלה קשה ומורכבת ששכיחותה באוכלוסיה גבוהה מאד.

הערות חשובות:

  • כאשר ממלאים את שאלון הבריאות וטפסי ההצטרפות לביטוח מחלות קשות – חשוב מאוד להיות כנים ולעבור על השאלות באופן מדויק ומפורט.
  • על מנת לקבוע את סכום הביטוח המתאים, מומלץ לקחת בחשבון את הכיסויים הקיימים כמו ביטוחי בריאות, סיעוד ואובדן כושר עבודה.
  • התשלום החודשי עבור הביטוח יקבע בהתאם לפרמטרים כמו גיל, מין, עישון ומצב בריאות.

 

מעוניינים בפרטים נוספים לגבי ביטוח מחלות קשות, או כל ביטוח אחר? צרו עמנו קשר ואנו נספק לכם מענה מקצועי, מהיר ואדיב.

אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: