ביטוח עסק – כשמכשיר מים תמים גורם ל"צונאמי" אדיר

כל עסק חשוף לסכנות רבות כמו שריפה, פריצה, נזקי מזג אויר, הצפה ,תקיפות סייבר ועוד. ביטוח עסק נועד להגן על בית העסק מפני נזקים כבדים לרכוש ולמבנה, וכן מפני תביעות כבדות מצד עובד שנפגע בעבודתו או נזקים שנגרמו לצד שלישי בעקבות פעילותו של העסק.

מ', לקוח במשרדנו, לא הבין עד כמה חשוב ביטוח העסק עד לארוע שפקד אותו לפני שבועיים בדיוק. מ' פנה למשרדנו למטרת רכישת ביטוח מקיף לעסק שלו שעוסק בתחום ייצור ושיווק תרופות. העסק לא היה מבוטח כלל מזה זמן, ולכן הזדרזנו לבנות את הפוליסה המתאימה לבית העסק והפעלנו כיסוי ביטוחי מקיף וייחודי לתחום פעילותו של בית העסק.

זמן קצר לאחר תחילת הביטוח הגיע מ' למקום עבודתו בבוקר וחשכו עיניו…

מסתבר שמתקן לסינון המים בבית העסק דלף והציף את המקום, דבר שהסתכם בנזקים גדולים לרכוש ולמלאי התרופות.

לא זו בלבד, הסתבר שהמים לא ”הסתפקו" בבית העסק וגלשו לבתי עסק שכנים, לחללים המשותפים ולמעלית המבנה וגרמו לנזק נוסף של מאות אלפי שקלים.

למזלו של מ', ביטוח העסק שלו כלל כיסוי לנזקים לרכוש שלו עצמו, ובנוסף (חשוב לא פחות) כיסוי גבוה לנזקים כלפי צד שלישי שכיסו את הנזקים שנגרמו לשכניו.

עותק של אופיר רון - פוסטים GMB (4)

מיותר לציין שאם הנזק היה נגרם כמה שבועות קודם לכן (טרם רכישת הביטוח)' מ' היה סופג הפסדים שספק אם יכול היה לעמוד בהם ולשמר את העסק המצליח שבנה בעמל רב. ממקרה זה וממקרים רבים נוספים ניתן להבין שהסכנות הרבות הן בעיקר בלתי צפויות, ולכן חשוב מאד לבצע את הביטוח הנכון בידיים של סוכן ביטוח מומחה, שיידע כיצד לבנות ללקוח באופן מדויק פוליסה שתגן עליו ברגע האמת.

אינכם בטוחים שאתם מכוסים באופן מיטבי בפוליסה המתאימה ביותר עבורכם? צרו קשר עוד היום, ואנו נסייע לכם ונדאג שתהיו מכוסים באופן ובמחיר הטובים ביותר.

אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: