אופיר רון ביטוח

דמי ניהול נמוכים בתכנית החיסכון – להרוויח מעט ולהפסיד הרבה?

שיחה מעניינת מהשבוע האחרון.

הגיע אליי לקוח למשרד ואמר: "אני מעוניין להשקיע 600,000 ש"ח…"
לאחר שביררתי טווח השקעה, מטרת התוכנית ורמת סיכון מועדפת, הופיעה מילת הקסם "דמי ניהול".
"אני מחפש תכנית עם דמי ניהול נמוכים עד 0.6%", הוסיף הלקוח.
זה הזמן להסביר שמרבית האנשים יבדקו את איכות המוצר לפני המחיר גם במוצרים הבסיסיים ביותר, אך דווקא כשמדובר בכסף רב, אנשים נותנים למחיר להסיט אותם מהפרמטרים החשובים באמת שישפיעו בהכרח על הכסף שלהם.
"אתה יודע שדמי ניהול נמוכים מעידים בד"כ על כך שהגוף המנהל מצליח פחות בהשקעות שלו", הסברתי. "למשל בטווח של עשר שנים פער דמי ניהול של 0.1% הם 11,000 שח ופער של 2% בתשואה הם 251,000 שח! ואם נבדוק טווח של 20 שנה, נגלה שפער דמי הניהול יהיה 42,000 שח, שהם לא מעט כסף, אבל פער התשואה כאן יהיה
מיליון וחמישים ותשע אלף!!!"
הוא היה כל כך נחוש בעניין שהיה מוכן לשנות את כל פרופיל ההשקעה שלו מרמת סיכון בינונית לרמת סיכון הכי גבוהה, כי הבין שתוכנית מניות עוקבת מדד תהיה זולה יותר…
וכאן חייבת להישאל השאלה: האם כדאי ללכת בכל הכוח על חסכון בדמי ניהול שיוכלו להסתכם ב- 11,000 שח בעשר שנים ובכך להסתכן באבדן רווח משמעותי או אפילו הפסד של 50% מכספנו אם חלילה תתרחש מפולת בבורסה?


תכנית חסכון או השקעה היא כמו רכישת דירה במקום לא מוכר.
צריך איש מקצוע שילווה אותנו, שיספר לנו מי המוכר, מה האפשרויות הקיימות ואפילו מיהם הדיירים הנוספים באזור.
אותו איש מקצוע הוא סוכן הביטוח וחשוב שיהיה מקצועי בתחום כדי שיסייע לנו לבנות את פרופיל ההשקעה, לבחור את בית ההשקעות ולא פחות חשוב יעזור לנו להבין האם בית ההשקעות מתאים באופיו ספציפית לנו, כי אם הלקוח בנוי פחות לסיכונים, יהיה לא נכון לפנות לבית ההשקעות ההישגי ביותר שהוא גם כנראה המסתכן יותר, ולהיפך.

צרו קשר עוד היום עם אופיר רון- סוכנות לביטוח. ההמלצות והניסיון מדברים בעד עצמם! 

אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: