אופיר רון - ביטוח בריאות פרטי - קורונה

חשוב מתמיד: ביטוח בריאות פרטי בזמן הקורונה

בריאות היא צורך בסיסי וחשוב מאין כמוהו. בימים אלה, בהם נגיף הקורונה גורם למערכות הבריאות הציבוריות לקרוס, הופך ביטוח הבריאות הפרטי למוצר הכרחי ומציל חיים שלא ניתן לוותר עליו.


מדוע חשוב לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי הוא פתרון לבעיות של מערכת הבריאות הציבורית ונועד להשלים את השירותים שאינם ניתנים במסגרת סל הבריאות הממלכתי או הביטוחים המשלימים של קופות החולים. בימים כאלה, בהם עיקר משאבי המדינה מופנים לטיפול בקורונה, שרותי בריאות הכרחיים נדחקים הצידה ובכך פוגעים משמעותית ביכולת שלנו לקבל שרותי בריאות הולמים.

בימים אלה נדחים ניתוחים שאינם דחופים, אנו נמנעים מהגעה למרפאות ובתי החולים מחשש להידבק ומי יודע מה יקרה עם תרופות חדשות שגם ככה מעטות מהן הצליחו להיכלל בתוך סל הבריאות. אביזרים וטכנולוגיות מתקדמות שגם עד כה נותרו מחוץ לסל ברוב המקרים ישארו כנראה הרחק מהישג ידנו.


מהם היתרונות של ביטוח בריאות פרטי?

  • פוליסת ביטוח בריאות פרטית מאפשרת שליטה מלאה בתהליך הטיפול הרפואי לו תזכו לרבות היכולת לפגוש רופאים מומחים באמצעות וידאו בארץ ובעולם ,לבצע ניתוחים וטיפולים באופן פרטי ולהיחשף למיטב הטכנולוגיות הרפואיות והאביזרים המתקדמים וכן התרופות המתקדמות ביותר, וזאת מבלי להמתין זמן ארוך הפוגע באיכות החיים ואף מסכן אותנו.
  • אפשרות לאבחון מהיר ופרטי שיאפשר טיפול מדוייק ובזמן בכל בעיה רפואית.
  • יכולת להנות מטיפולים מיוחדים ואביזרים מתקדמים שלא קיימים בסל הבריאות.

 

מה נכלל במסגרת ביטוח בריאות פרטי?

הפוליסה הפרטית מותאמת באופן אישי למבוטח ובהתאם לצרכיו. בעת רכישת הפוליסה לכם ולבני משפחותיכם, ניתן לבחור את המרכיבים המתאימים ביותר עבורכם:

ראשית הפוליסה מטפלת בדברים שגרתיים כמו יעוץ עם רופאים בכירים, טכנולוגיות מתקדמות, רפואה אלטרנטיבית, פיזיותרפיה, שרות אבחון מהיר, התפתחות הילד, הריון ולידה ועוד, והחשוב ביותר היא נותנת לנו בטחון כלכלי בדברים היקרים ומצילי החיים כמו:

ניתוחים – כיסוי למקרה בו המבוטח יזדקק לניתוח או טיפול מחליף ניתוח, פוליסת הביטוח הפרטית גם מאפשרת בחירה של רופא מנתח מתוך רשימת רופאים רחבה, העובדים עם חברת הביטוח.

תרופות – פוליסות ביטוח פרטית מעניקה כיסוי לתרופות שאינן כלולות בסל הבריאות ואושרו לשימוש על פי התוויה בחו"ל או תרופות שנמצאות בסל הבריאות אך אינן מוגדרות לפי התוויה לטיפול במצב הרפואי של המבוטח, אך אושרו לשימוש בחו"ל.

הפוליסה מאפשרת גם בדיקות גנטיות באמצעות אונקוטסט וחברות נוספות ותרופות מותאמות אישית .

השתלות וטיפולים מיוחדים – סל הבריאות הממלכתי הוא רחב ומגוון. למרות זאת, במקרים רבים לא ניתן לקבל מסל הבריאות פתרון מהיר וכולל לבעיה הרפואית. במקרה בו צריכים השתלה או טיפול מיוחד בחו"ל, ביטוח הבריאות הפרטי יכול להציל חיים. הפוליסה תעניק מימון הוצאות עבור השתלה, ללא תקרה. בנוסף נקבל כיסוי מלא לטיפולים מיוחדים בחו"ל.

 

כיצד לבחור את פוליסת ביטוח הבריאות המתאימה ביותר עבורי?

חברות הביטוח מציעות מגוון רחב של חבילות מותאמות עבור כל שלב בחיים. החבילות עצמן מורכבות מכיסויים הכרחיים ויותאמו לפי גילו ומצבו המשפחתי של המבוטח בעת ההצטרפות. בעקבות משבר הקורונה יצאו כיסויים חדשים המאפשרים לתקשר עם רופאים באמצעות וידאו וכיסויי הביטוח יכללו תרופות לקורונה לכשימצאו וגם לבעיות ונזקים שנגרמים כתוצאה מהקורונה .

כמו כן הפוליסות מאפשרות להמשיך ולקיים שיגרת בריאות רגילה של טיפולים לשיפור הבריאות גם כאשר המערכת הציבורית לא מאפשרת זאת.

קיימות מספר חבילות ביניהן:

  • חבילה מותאמת לילדים מלידה ועד גיל 20
  • חבילה לגילאי 21-30 עם כיסוי מורחב המותאם לצרכים של הדור הצעיר, לרבות כיסויי הריון ולידה מורחבים
  • חבילה לשלבים הדינמיים של החיים
  • חבילה לגילאי 51-70, לאנשים שרוצים להנות מהחיים ולהיות ללא דאגות
  • חבילת משפחה, המעניקה כיסוי ביטוחי מקיף לכלל בני הבית

 

מדוע לבחור ברון סוכנות לביטוח?

הידע של הסוכנות והמגוון הרחב של הפוליסות שאנו מציעים, מאפשרות לנו להתאים את ביטוח הבריאות הפרטי שלכם לשלב הנוכחי בו אתם נמצאים בחיים. באמצעות הניסיון הרב שלנו אנו נוכל להבטיח לכם כיסוי התואם את הרצון והתקציב ומחיר אטרקטיבי במיוחד.

בתקופה שבה נגיפים כמו קורונה חונקים את מערכת הבריאות השאלה לגבי ביטוח בריאות פרטי אינה "האם" אלא "איזו תוכנית ביטוח תתאים לי ביותר".

 

 מעוניינים בייעוץ לגבי ביטוח רפואי פרטי או כל סוג ביטוח אחר? צרו עמנו קשר היום ונסייע לכם בבחירת המסלול המתאים ביותר עבורכם.

אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: