אופיר רון - פספורטקארד

מחויבים לביטחונכם בכל העולם: המקרה של יעקב

את הטיול הזה יעקב לא ישכח לעולם.

יעקב הוא פרופסור בעל שם עולמי, שחיכה כל כך לטוס לכנס מקצועי בוינה כדי לפגוש את עמיתיו המכובדים מכל העולם. יעקב הוא ספורטאי באופיו ובעל לו"ז יומי עמוס, אך שנייה אחת של חוסר שימת לב ומפגש לא נכון עם המדרכה הסתיימו בשבר מורכב במפרק הירך. זה קרה ברחוב לעיני אשתו והוא נותר על הרצפה, חסר יכולת לזוז. בדיוק אז הוא הבין שהוא לא לבד.

הוא נלקח לבית החולים, עבר סדרה מלאה של בדיקות, ומשם הועבר למלון. כעבור זמן קצר הוטס לביתו והובא ישירות למיטה שלו בביתו, וכל זאת, כשהוא מלווה בצוות רפואי מקצועי שעטף אותו וליווה אותו בכל רגע והסיר כל דאגה אפשרית.

נשאלת השאלה מה היה קורה אם הוא לא היה מבוטח בחברת פספורטקארד, שדאגה לכל הפרטים ברמה מיידית ומושלמת ומבלי שהוציא שקל מכיסו. היום, כשהוא אחרי ניתוח מוצלח, הוא יכול להמשיך בשגרת חייו ולהרהר מה היה יכול לקרות בסיטואציה אחרת.

השבוע פגשתי את ירון בראון, סמנכ"ל בכיר ב"פספורט", והודיתי לו אישית על כל מה שעשה וממשיך לעשות עבור ציבור לקוחותינו היקרים, שאנו מחויבים לעשות הכל לביטחונם ולרווחתם.
ירון בראון ואופיר רון
ירון בראון ואופיר רון
אז בפעם הבאה, לפני שמתכננים נסיעה, פונים למשרדנו, רוכשים את פספורטקארד, וכך מקבלים גם את חברת הביטוח הטובה ביותר וגם סוכן אישי שילווה אותנו עד לחזרה בטוחה לארץ.

אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: