2022 – נערכנו לכבודך…

מה עשינו כדי לשדרג את השירות ללקוחותינו לכבוד השנה החדשה?

1. הרחבנו את סל המוצרים הפיננסיים ואת ההתקשרות עם בתי ההשקעות, לרבות פוליסת חסכון המשלבת מסלולים של חברת בלאק רוק, שהיא מנהלת ההשקעות הגדולה בעולם.

2.  לאור הדרישה המוגברת בתחום ההשקעות והפיננסים, הרחבנו את המחלקה והוספנו מערכות ופלטפורמות דיגיטאליות מקצועיות שמסייעות ללקוח בבחירת המסלול המתאים לו ביותר.

3. התחלנו בהפקת מדריכים כתובים בתחומים מקצועיים שונים, כאשר הראשון בהם הוא "המדריך השלם של אופיר רון להתנהלות פיננסית נכונה".

4. הוספנו לאתר מאמרים מקצועיים רבים בתחומי הפנסיה, הפיננסים, ביטוחי הרכוש והסייבר, ביטוחי בריאות ועוד, במטרה לספק ללקוח חוויית ידע ושקיפות.

5. יצרנו שיתוף פעולה מקצועי עם משרד עורכי דין מעולה בתחום הנזיקין ומימוש זכויות "ולצמן לויטמן" כדי לספק ללקוחותינו מענה נוסף בתביעות הביטוח.

6. הרחבנו את שיתוף הפעולה עם מחלקות יעוץ פרישה מתקדמות כדי לאפשר ללקוחותינו להיערך נכון להבטחת עתידם הכלכלי.

7.הגדלנו את מערך בדיקת תיקי הלקוח במטרה לייעל את התיק הביטוחי הכולל ולמנוע כפילויות.

8. בתחום האלמנטרי בכלל וביטוחי הרכוש בפרט(רכב, דירה, עסק וסייבר) יצרנו התקשרות עם חברות ביטוח נוספות כדי לאפשר ללקוחות המשרד מגוון רחב של תוכניות במחירים אטרקטיביים.

9. הוספנו פלטפורמה מתקדמת להתנהלות מול קופות החולים וביטוח לאומי הכוללת אפשרויות למיצוי זכויות והקדמת תורים במערכת הציבורית.

10. מצאנו פתרון ביטוחי משלים לאוכלוסיות שלא התקבלו עד כה לביטוחי בריאות כמו מבוגרים ואנשים החולים במחלות שונות.

11. בתחום ביטוחי הבריאות הרחבנו את סל הכיסויים בתחום ההריון והתפתחות הילד כולל כיסוי מיוחד לניהול תיק בריאות מורכב על ידי יועצת בריאות מובילה.

12. התחלנו במתן הרצאות לעובדים בתחום הפנסיה והפיננסים.

בנוסף לכל השיפורים שצויינו, הגדרנו את שנת 2022 בסימן שקיפות מלאה ללקוח וחיזוק תחושת השליטה שלו על עולמו הכלכלי.

אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: